قیمت میلگرد 28 امیرکبیر

27,700 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 28 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 27,700 0%
قیمت میلگرد 28 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 27,700 0%
قیمت میلگرد 28 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 27,700 0%
قیمت میلگرد 28 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 27,700 0.72%
قیمت میلگرد 28 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 27,900 0%
قیمت میلگرد 28 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 27,900 0%
قیمت میلگرد 28 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 27,900 0.72%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 28 امیرکبیر

در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 27,700 تومان می باشد

میلگرد یکی از مصالح لازم و اساسی در صنعت ساخت‌وساز به­شمار می‌رود. کارخانه‌های متعددی با توجه به نقش مهم این محصول در امر ساختمان‌سازی، اقدام به تولید میلگرد در سایزها و استانداردهای مختلف کرده­اند. شرکت فولاد امیرکبیر خزر واقع در شهرک صنعتی رشت از سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی تولید مقاطع فولادی برخوردار است. قیمت آهن، وزن و کیفیت محصول، میزان عرضه و تقاضا، نرخ ارز و مواد اولیه، برند کارخانه، هزینه حمل‌ونقل و وضعیت میلگرد در بورس کالا بر قیمت میلگرد ۲۸ امیرکبیر تاثیر دارند.

قیمت میلگرد ۲۸ امیرکبیر امروز

میلگرد ۲۸ امیرکبیر، به­عنوان یکی از مصالح اصلی در ساختمان‌سازی شناخته می‌شود. آج‌های موجود در این نوع میلگرد منجر به افزایش استحکام و مقاومت بتن در مقابل فشارهای احتمالی می‌شود. به عبارت دیگر میلگرد آجدار در افزایش میزان مقاومت کششی در سازه‌های بتنی و آرماتورهای فولادی در بتن نقش مهمی ایفا می‌کند. قیمت روز میلگرد ۲۸ امیرکبیر، در اثر نوسانات بازارتغییر می­کند که این موضوع امری کاملا طبیعی است. عوامل متعددی همچون وزن و کیفیت محصول، میزان عرضه و تقاضا، نرخ مواد اولیه، وضعیت معامله محصول مورد نظر در بورس کالا، قیمت آهن در بازار جهانی، برند تولیدکننده، نرخ ارز و هزینه حمل‌ونقل در تعیین قیمت میلگرد موثر هستند.

خرید میلگرد ۲۸ امیرکبیر

با توجه به تاثیر منفی عیوبی همانند ترک، پوسته، برجستگی، حفره و ناخالصی غیرفلزی بر روی خواص مکانیکی میلگرد ۲۸، اطمینان از عدم وجود چنین مشکلاتی در محصول به هنگام خرید امری ضروری است. در صورت تمایل به تهیه میلگرد در حجم بالا، خرید از کارخانه به شکل مستقیم، گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌رسد. اما یکسری از افراد به­دلیل وجود محدودیت‌هایی از قبیل امکان عدم عرضه روزانه‌ی محصول توسط کارخانه، محدودیت در حداقل میزان خرید و مسافت بیشتر، خرید از شرکت‌های بازرگانی را ترجیح می‌دهند. شرکت آهن‌رسان به­ عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و مطرح در حوزه‌ی فروش انواع مقاطع فولادی با کیفیت مطلوب شناخته می‌شود. همچنین مجموعه‌ی ما با به کارگیری از کارشناسان مجرب  ۰۵۱۳۱۹۱۶  در راستای برخورداری از محصولی مرغوب و مناسب، راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می­دهند.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی میلگرد ۲۸ امیرکبیر

به طور کلی تولید میلگرد ۲۸ امیرکبیر در اشکال ساده و آجدار و در گریدهای A1، A2، A3 و A4 انجام می‌پذیرد. به این صورت که از گرید A1 جهت ساخت میلگرد ۲۸ از نوع ساده و از سایر گریدها برای تولید میلگرد آجدار استفاده می‌شود. میلگردهای آجدار به دلیل برخورداری از یکسری شیار بر روی سطح خود در زمینه‌ی ایجاد درگیری با بتن و ممانعت از لغزش آن در مقایسه با نوع ساده، عملکرد بهتری دارند.
میلگرد سایز ۲۸ در کارخانه‌ی امیرکبیر خزر با استفاده از مواد اولیه مرغوب و مطابق با گرید A3 تولید می‌شود. عرضه‌ی این محصول به بازار مربوطه در شاخه‌های ۱۲ متری بوده و از آج‌های جناقی شکل، وزن تقریبی ۵۸ کیلوگرم و تغییر شکل نسبی ۱۴ درصدی بهره می‌برد. برخورداری از تنش گسیختگی ۶۰۰۰ و تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع از دیگر ویژگی‌های میلگرد ۲۸ امیرکبیر به­حساب می‌آیند.
ساخت این نوع میلگرد به روش نورد امکان‌پذیر است. ذوب شمش‌های فولادی در حرارت بالا و انتقال آن‌ها به داخل کوره توسط یک جک هیدرولیکی، اولین گام از تولید میلگرد ۲۸ آجدار به شیوه نورد گرم محسوب می‌شود. سپس با به کارگیری غلتک‌های موجود در دستگاه نورد و اعمال نیروی کششی و فشاری طی چند مرحله، امکان دستیابی به میلگرد در قطرهای مورد نظر فراهم می‌شود.
در نهایت نیز پس از انتقال میلگردها به قفسه‌های نورد و استندهای آج‌زنی نسبت به برش آن‌ها اقدام می‌شود. نکته قابل ذکر اینکه عملیات آج‌زنی میلگردهای دارای گرید A2 در مرحله‌ی نورد و محصولات بهره‌مند از گرید A3 پس از سرد شدن انجام می‌پذیرد.

میلگرد ۲۸ امیرکبیر، محصولی کاربردی در ساخت‌وساز

میلگرد ۲۸ امیرکبیر به دلیل ایفای نقش در افزایش استحکام و مقاومت سازه‌های بتنی، یک محصول پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی محسوب می‌شود. ساخت میلگرد ۲۸ امیرکبیر با مواد درجه یک، این محصول را به یک گزینه‌ی مناسب در امر ساخت‌وساز تبدیل کرده‌است. با توجه به تولید این نوع میلگرد در وزن و کیفیت متنوع توسط کارخانه‌های گوناگون، آگاهی از ویژگی‌های محصول مورد نیاز در پروژه‌های مختلف، در برخورداری افراد از میلگرد مرغوب کمک شایانی می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مقاطع فولادی با مشاورین ما  ۰۵۱۳۱۹۱۶  در تماس باشید.

سوالات متداول

میلگرد ۲۸ امیرکبیر در چه مواردی کاربرد دارد؟

این محصول علاوه ­بر کاربرد به عنوان آرماتور طولی در اجرای فونداسیون، در ساخت تیر، ستون، پل و ایستگاه BRT نیز به ­کار می‌رود.

عوامل موثر در قیمت میلگرد ۲۸ امیرکبیر کدامند؟

وزن و کیفیت محصول، میزان عرضه و تقاضا، نرخ ارز و مواد اولیه، برند کارخانه، هزینه حمل‌ونقل و وضعیت میلگرد در بورس کالا بر قیمت چنین محصولی تاثیر دارند.

علت کاربرد عمده میلگرد ۲۸ امیرکبیر در امر ساختمان‌سازی چیست؟

نقش موثر میلگرد ۲۸ امیرکبیر در افزایش استحکام و مقاومت سازه‌های بتنی منجر به کاربرد فراوان آن در چنین صنعتی شده‌است.

میلگرد آجدار در چه موردی نسبت به میلگرد ساده برتری دارد؟

میلگرد آجدار در خصوص ایجاد درگیری با بتن و در نتیجه جلوگیری از لغزش آن از عملکرد بهتری برخوردار است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 28 امیرکبیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *