قیمت میلگرد 32 خلیج فارس

19,630 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 32 خلیج فارس ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 19,630 0%
قیمت میلگرد 32 خلیج فارس ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ 19,630 0%
قیمت میلگرد 32 خلیج فارس ۱۴۰۲/۰۹/۰۴ 19,630 6.97%
قیمت میلگرد 32 خلیج فارس ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ 21,101 8.26%
قیمت میلگرد 32 خلیج فارس ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ 23,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 32 خلیج فارس

در تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 19,630 تومان می باشد

میلگرد ۳۲ خلیج یکی از محصولات تولید شده کارخانه‌ فولادسازی خلیج فارس است که برای استفاده در ساختمان‌ها و ساخت و ساز استفاده می‌شود. عوامل متعددی همچون نوع محصول و استانداردهای بازار  به­طور مستقیم بر قیمت میلگرد ۳۲ خلیج تاثیر دارند. از این رو ممکن است با نوسانات پیش بینی نشده روبرو شوید. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در مورد قیمت میلگرد، با کارشناسان ما ۰۵۱۳۱۹۱۶ در مجموعه آهن‌رسان تماس بگیرید.

قیمت روز میلگرد ۳۲ خلیج

همانطور که درجریان هستید، میلگرد ۳۲ خلیج نیز مانند سایر مقاطع فولادی مشابه، نرخ ثابتی ندارد و به­صورت روزانه تغییر می­کند. در راستای پرداختن به بحث قیمت میلگرد ۳۲ خلیج اشاره به این نکته حائز اهمیت است که پارامترهای کلیدی مانند  قیمت آهن، حجم تقاضا و عرضه، شرایط بازار و میزان صادرات و واردات بر نرخ فروش محصول تاثیر مستقیم دارند.

خرید میلگرد ۳۲ خلیج

برای خرید میلگرد ۳۲ خلیج، لازم است به چند نکته توجه کنید:

کیفیت محصول: کیفیت میلگرد، یکی از مهم‌ترین عوامل به جهت خرید میلگرد ۳۲ خلیج است. میلگرد باید از استانداردهای مکانیکی و شیمیایی اساسی پیروی کند. همچنین، باید از تولیدکننده معتبری خرید کنید که محصولات خود را در آزمایشگاه‌ها بررسی کرده است و به تایید نهایی رسانیده باشد.

قیمت مناسب: قیمت میلگرد ۳۲ خلیج، باید مناسب و عادی باشد. قیمت­های نجومی به هیچ وجه عامل تعیین کیفیت محصول نیستند.

سرعت تحویل: سرعت تحویل محصول نیز یکی از عوامل مهم در خرید میلگرد ۳۲ خلیج است. باید از تامین‌کننده­‌هایی نظیر آهن‌رسان خرید کنید که خدمات فروش خوبی را ارائه دهد و محصول را به موقع تحویل می­دهد. با توجه به نکات فوق، می‌توانید بهترین تصمیم خرید را بگیرید و یک محصول عالی با تضمین اصالت کالا خریداری نمایید.

شما می‌توانید برای خرید میلگرد ۳۲ خلیج به سایت آهن‌رسان مراجعه کنید و پس بررسی قیمت میلگرد ۳۲ با کارشناسان فروش ما ۰۵۱۳۱۹۱۶  تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

مشخصات فنی میلگرد ۳۲ خلیج

میلگرد ۳۲ خلیج یک محصول فولادی است که برای استفاده در ساختمان‌ها و ساخت و ساز تولید می‌شود. در زیر به برخی از مشخصات این محصول اشاره شده است:

ابعاد: ابعاد میلگرد ۳۲ خلیج­، به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که بتواند در انواع مختلف ساختمان‌ها و ساخت و ساز کاربرد داشته باشند.

وزن: وزن میلگرد ۳۲ خلیج بستگی به استانداردهای بازار بستگی دارد. برای مثال، در بعضی سایزها، مانند ۱۰ و ۱۸، وزن این میلگرد با جدول اشتال برابر است و در اغلب اندازه‌ها، پایین‌تر از آن است. این به معنای این است که میلگردهای خلیج در عین استحکام عالی، وزن سبکی هم دارند و باعث بالا رفتن وزن سازه نخواهند شد.

استانداردها: میلگرد ۳۲ خلیج تحت استانداردهای مکانیکی و شیمیایی ملی و بین­المللی تولید می‌شود. این استانداردها به کیفیت و استحکام محصول اطمینان می‌دهند.

علامت تولیدکننده: میلگرد ۳۲ خلیج با علامت تولیدکننده خود شناخته می‌شود. این علامت می‌تواند اطلاعاتی در مورد کیفیت و استحکام محصول ارائه دهد.

سوالات متداول

  1. میلگرد ۳۲ خلیج چه کاربردی دارد؟

میلگرد ۳۲ خلیج یک محصول فولادی است که برای استفاده در ساختمان‌ها و ساخت و ساز تولید می‌شود.

  1. نحوه شناسایی میلگرد ۳۲ خلیج چگونه است؟

میلگرد ۳۲ خلیج با علامت تولیدکننده خود شناخته می‌شود. این علامت می‌تواند اطلاعاتی در مورد کیفیت و استحکام محصول ارائه دهد.

  1. در تعیین وزن میلگرد ۳۲ خلیج باید به چه نکاتی توجه داشت؟

وزن میلگرد باید با استانداردهای بازار مطابقت داشته باشد. همچنین، باید به وزن محصول در مورد استحکام و کارایی آن در ساختمان توجه کنید.

  1. چرا بررسی مشخصات فنی میلگرد ۳۲ خلیج در زمان خرید، حائز اهمیت است؟

بررسی مشخصات فنی میلگرد نیز به نوبه خود بسیار مهم و ضروری است. باید به ابعاد، استانداردها، علامت تولیدکننده و سایر مشخصات فنی میلگرد توجه کامل داشته باشید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 32 خلیج فارس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *