قیمت میلگرد 40 کویر کاشان

27,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 40 کویر کاشان ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ 27,000 0%
قیمت میلگرد 40 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ 27,000 0%
قیمت میلگرد 40 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ 27,000 0%
قیمت میلگرد 40 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ 27,000 0%
قیمت میلگرد 40 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ 27,000 0%
قیمت میلگرد 40 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ 27,000 0%
قیمت میلگرد 40 کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 27,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 40 کویر کاشان

در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 27,000 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۴۰ کاشان بر اساس پارامترهای مشخصی تعیین می‌شود و بیشتر از هرپارامتر دیگری بر اساس وزن است. قیمت این محصول به صورت مداوم در حال تغییر است و برای اطلاع از آخرین قیمت میلگرد ۴۰ کاشان باید قبل از ثبت سفارش، با کارشناسان ما در تماس باشید. برای خرید میلگرد ۴۰ کاشان با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید. در نظر داشته باشید که قیمت میلگرد کویرکاشان هرروز از این کارخانه اعلام شده و در سایت آهن رسان به‌روزرسانی می‌شود؛بنابراین با مراجعه به سایت می‌توانید از جدیدترین قیمت این محصول مطلع شده و بعد از آن ثبت سفارش داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت آهن و مقاطع فولادی می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. پیگیری روند قیمت مقاطع فولادی می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید خرید خود را در بهترین زمان انجام دهید. کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره‌های لازم را در اختیار شما می‌گذارند تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید.

قیمت میلگرد ۴۰ کاشان امروز

میلگردها یکی از مهم‌ترین مقاطع فولادی هستند که هم برای ساختمان‌سازی و هم بسیاری از صنایع استفاده می‌شوند؛ به همین دلیل اطلاع از قیمت میلگرد برای خریداران اهمیت بالایی دارد. مجتمع فولاد کویرکاشان یکی از برترین تولیدکنندگان میلگرد با تنوع بالایی از این محصولات است. این محصولات مطابق با استانداردهای بین‌المللی و بهترین کیفیت تولید و روانه‌ی بازار فولاد خواهند شد. تجهیزات و استانداردهای جهانی استفاده شده برای تولید میلگرد در کارخانه کویرکاشان باعث شده که محصولات این کارخانه به نسبت سایر کارخانه‌های داخلی دیگر، قیمت متفاوتی داشته باشند.

مجتمع فولادی کویرکاشان یکی از برترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران است و کامل‌ترین خط تولید میلگردهای ساده و آجدار را دارد. محصولات این کارخانه علاوه بر ساختمان‌سازی حتی برای صنایع مختلف هم استفاده می‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

قیمت میلگرد ۴۰ کاشان امروز مطابق با عوامل مختلفی در بازار تغییر می‌کند؛ به همین دلیل مهم است که حتما قبل از خرید استعلام قیمت داشته باشید. میلگردها در دو نوع ساده و آجدار تولید شده که هرکدام کاربرد و ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ به همین دلیل قیمت میلگرد ساده و میلگرد ۴۰ آجدار کویر کاشان در بازار فولاد متفاوت است. درنظر داشته باشید که قیمت هرکیلو میلگرد ۴۰ کویرکاشان در هرگرید باتوجه به وزن این محصول تعیین شده و باید به این موضوع در زمان خرید حتما دقت داشته باشید.

خرید میلگرد ۴۰ کاشان

خرید میلگرد ۴۰ کاشان بیشتر برای پروژه‌هایی است که به دوام و استحکام بالا نیاز داشته باشند. شما در هرجای ایران که باشید می‌توانید این محصول را از مجموعه آهن رسان سفارش دهید. برای خرید میلگرد ۴۰ کاشان فقط کافیست که وارد سایت آهن رسان شده، ثبت سفارش داشته باشید. خوشبختانه شما می‌توانید این محصول را از آهن رسان به صورت چکی و اعتباری بخرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید اعتباری آهن آلات  می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید میلگرد ۴۰ کاشان باید مدنظر قرار دهید، این است که به مسافت کارخانه و هزینه‌های حمل‌ونقل توجه کنید. خرید از کارخانه با محدودیت همراه است؛ درحالی که اگر بخواهید این محصول را از شرکت‌های بازرگانی معتبر بخرید، در زمان خرید و حتی حجم خرید هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

در زمان خرید میلگرد ۴۰ کاشان به غیر از این موارد گفته شده، به موارد زیر هم دقت داشته باشید:

  • بررسی محصول موردنظر از نظر نوع، برند و قیمت…
  • روند روزانه قیمت میلگرد ۴۰ کاشان
  • عدم زنگ زدگی، حفره یا ترک روی محصول
  • عدم برجستگی روی سطح میلگرد خریداری شده

کاربردهای میلگرد ۴۰ کاشان

دوام و استحکام بالا، بیشترین انتظاری است که می‌توان از میلگردهای سایز ۴۰ دانست؛ اما بااین‌حال دوام این محصول در هرکارخانه تولید شده، متفاوت است. اصلی‌ترین کاربرد میلگرد ۴۰ کاشان در ساختمان‌سازی، اجرای تیر، آرماتور طولی در فونداسیون و… است. اما بااین‌حال، از این محصول در ستون و سقف هم می‌توان استفاده کرد تا سازه موردنظر دوام و استحکام بالایی داشته باشد. از دیگر کاربردهای این محصول غیر از ساختمان‌سازی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • در اجرای انواع پروژه های بتنی همچون ساخت پل
  • ساخت ایستگاه بی آر تی
  • مقاوم سازی سازه در برابر زلزله
  • ساختمان‌های بزرگ و چندطبقه
  • و…

مزایای خرید میلگرد ۳۶ کاشان از آهن رسان

خوشبختانه شما می‌توانید این محصول را از آهن رسان به صورت اعتباری خریداری کنید. خرید آهن آلات با چک تجربه‌ای است که شاید بسیاری از شرکت‌های فولادی برای مشتریان خود در نظر نگیرند. به همین منظور اگر می‌خواهید میلگرد ۴۰ را در حجم بالایی خریداری کنید و محدودیت مالی دارید، می‌توانید بدون هیچ نگرانی این محصول را از آهن رسان سفارش دهید. اگر قصد خرید این محصول را به مقدار ۲۴ تن داشته باشید، باید از خود کارخانه سفارش دهید؛ درچنین مواقعی، خرید از کارخانه برای شما به‌صرفه‌تر است.

از دیگر مزایای خرید میلگرد ۴۰ از آهن رسان می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • به‌روزرسانی قیمت‌ها در سایت و دسترسی به قیمت محصول در بازه زمانی هفته یا ماه‌های گذشته
  • ارسال درخواست مشاوره برای خرید این محصول
  • دسترسی به جدول قیمت امروز میلگرد ۴۰ کویرکاشان
  • ثبت شماره تلفن همراه برای ارتباط سریع با کارشناس مجموعه آهن رسان
  • ارائه شرایط بازگشت بار در صورت عدم رضایت از محصول ارسال شده
  • ارائه فاکتور رسمی مطابق با محصول خریداری شده
  • ارائه برگه آنالیز محصول به مشتری در زمان ارسال بار
  • امکان خرید چکی یا قسطی از مجموعه آهن رسان
  • ارسال بار در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین شکل به دست مشتری
  • مشاوره رایگان به مشتریان برای خرید بهتر
  • و….

 مشخصات میلگرد ۴۰ کویرکاشان

همان‌طور که گفته شد، میلگرد ۴۰ کویرکاشان در گریدهای مختلفی تولید شده که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. بر روی تمامی میلگردهای سایز ۴۰ از هرکارخانه، نام شرکت تولیدکننده، استاندارهای تولید و… درج شده است. بندیل‌های هرنوع میلگرد موجود در بازار باید دارای پلاک مشخصات باشند و باید حتما در زمان خرید به این موضوع دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را ثبت کنید. همان‌طور که گفته شد، این محصول در گریدهای مختلفی تولید شده که هرکدام از این گریدها در مشخصات فیزیکی و مکانیکی آن یعنی حداقل مقاومت تسلیم، حداقل مقاومت کششی، رده سختی، شکل آج و تغییر طول نسبی آن متفاوت هستند.

دقت داشته باشید که KAVIR علامت درج شده روی میلگردهای تولید شده در مجتمع فولاد کویرکاشان است؛ پس باید در زمان خرید حتما به این مسئله دقت داشته باشید. میلگرد ۴۰ کویرکاشان در میان سایر سایزهای این محصول در بازار فولاد طرفداران زیادی دارد و به دلیل استحکام زیاد در برابر نیروهای فشاری و خمشی، مقاومت در برابر بارهای سیکلی، ضربه‌ای و دینامیکی و هم‌چنین قابلیت جوشکاری مناسب، شناخته شده است. بسیاری از افرادی که در زمینه خرید و فروش مقاطع فولادی فعالیت دارند، از کیفیت این محصولات بسیار رضایت دارند.

میلگرد ۴۰ گرید A1

  • صاف و بدون آج دارای مقاومت تسلیم ۲۴۰ مگاپاسکال و مقاومت کششی ۳۶۰ مگاپاسکال.
  • مناسب برای عملیات جوشکاری و آهنگری و خم‌کاری
  • تغییر شکل نسبی ۲۵ درصد

میلگرد ۴۰ گرید A2

  • آجدار مارپیچی (J) دارای تنش تسلیم ۳۴۰ مگاپاسکال و مقاومت کششی ۵۰۰ مگاپاسکال
  • آجدار مارپیچی (L) دارای تنش تسلیم ۳۵۰ مگاپاسکال و مقاومت کششی ۵۰۰ مگاپاسکال
  • عملیات جوشکاری و آهنگری و خم‌کاری (البته در موارد خاص)
  • تغییر شکل نسبی ۱۹ درصد

میلگرد ۴۰ گرید A3

  • آجدار جناقی (C) دارای تنش تسلیم ۴۰۰ مگاپاسکال و مقاومت کششی ۶۰۰ مگاپاسکا
  • آجدار جناقی (H) دارای تنش تسلیم ۴۲۰ مگاپاسکال و مقاومت کششی ۶۰۰ مگاپاسکال
  • ممنوع برای عملیات جوشکاری و آهنگری و خم‌کاری
  • تغییر شکل نسبی ۱۴ درصد

میلگرد ۴۰ گرید A4

  • آجدار مرکب (S) دارای تنش تسلیم ۵۰۰ مگاپاسکال و مقاومت کششی ۶۵۰ مگاپاسکال
    • آجدار مرکب (F) دارای تنش تسلیم ۵۲۰ مگاپاسکال و مقاومت کششی ۶۵۰ مگاپاسکال
  • بسیار مقاوم و مناسب برای ساخت انواع سازه به‌غیر از دیوارهای برشی و قاب‌های خمشی ویژه

دارای • تغییر شکل نسبی ۸ درصد

روش‌های تولید این کارخانه به صورت ترمکس یا آلیاژی است و میلگردهای تولید شده در مجتمع کویرکاشان کیفیت بسیار خوبی دارند و برای مناطق زلزله‌خیز مناسب‌تر است.

همان‌طور که در این مطلب گفته شد، میلگرد سایز ۴۰ در کارخانه‌های مختلفی تولید شده که یکی از این کارخانه‌ها، مجتمع کویرکاشان است. میلگرد ۴۰ کاشان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات این کارخانه است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید شده و دربرابر بارهای ضربه‌ای مقاومت بسیار بالایی دارد. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۴۰ کاشان بهتر است ابتدا به سایت آهن رسان مراجعه کنید و اگر سوالی در این باره دارید، از کارشناسان ما بپرسید. قیمت میلگرد ۴۰ کاشان به دلیل استانداردهای جهانی و تجهیزات نسبت به سایر برندهای دیگر در بازار بیشتر است؛ اما اگر محدودیت مالی دارید و نمی‌توانید این محصول را به صورت نقدی بخرید، خرید اعتباری میلگرد از آهن رسان را تجربه کنید.

برای خرید میلگرد ۴۰ کاشان، کارشناسان آهن رسان راهنمایی‌های لازم را به صورت رایگان در اختیار شما می‌گذارند تا یک خرید عالی داشته باشید. فقط کافیست با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید تا بتوانید بهترین محصول را مطابق با کاربرد موردنظر خریداری کنید.

سوالات متداول

  1. قیمت میلگرد ۴۰ کویرکاشان چقدر است؟

قیمت این محصول به فاکتورهای مختلفی مانند: نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه، وزن و… بستگی دارد.

  1. برای خرید میلگرد ۴۰ کویرکاشان چه کنیم؟

برای خرید این محصول می‌توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

  1. میلگرد ۴۰ کویرکاشان چه ویژگی‌هایی دارد؟

این میلگردها در هر کارخانه مطابق با استانداردهای خاصی تولید می‌شوند؛ اما یکی از پرفروش‌ترین و بادوام‌ترین میلگردهای موجود در بازار هستند.

  1. آیا هزینه‌های حمل‌ونقل خرید این محصول برعهده مشتری است؟

بله. تمامی هزینه‌های حمل و نقل برعهده مشتری است.

  1. آیا می‌توان این نوع میلگرد را از آهن رسان به صورت اقساطی خرید؟

شما می‌توانید به صورت چکی و اقساطی، این محصول را از مجموعه ما خریداری کنید.

  1. مهم‌ترین کاربردهای میلگرد ۴۰ کویرکاشان چیست؟

از این محصول در بیشتر موارد برای ساخت ستون‌های سازه استفاده می‌شود تا دوام و کاربرد بالایی داشته باشند.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 40 کویر کاشان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *