بازار آهن شادآباد تهران

مسیرها به سمت بازار آهن تهران
بازار آهن تهران یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه و فروش آهن‌آلات و محصولات آهنی است که جزو مهم‌ترین بازار‌های فروش آهن در کشور به‌شمار می‌رود و منبع قیمت آهن امروز و سایر مقاطع فولادی است. بازار آهن تهران در دو منطقه مختلف شادآباد و آهن مکان قرار دارد که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارا هستند.

بازار آهن تهران امروزه به یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین مراکز فروش آهن آلات تبدیل شده است، چراکه قیمت در بازار آهن شادآباد و آهن مکان نسبت به سایر نقاط تهران به‌شدت رقابتی و مقرون‌به‌صرفه است. در کنار قیمت اقتصادی، محصولات در بازار آهن تهران، دارای کیفیت بالا و قابل قبولی هستند که این مورد با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم‌های موجود در بازار ایران تأثیر بسیار مثبتی داشته و کمک‌کننده است. قیمت انواع آهن آلات در بازار آهن تهران نیز روزانه دستخوش نوسانات و تغییراتی می‌‌شود. به همین منظور افرادی که قصد خرید آهن در بازار آهن تهران را دارند می‌توانند در وب‌سایت‌های رسمی، قیمت‌ آهن و قیمت ورق آهن را به صورت لحظه‌ای بررسی کنند تا هنگام خرید اطلاعات کافی در مورد محصولات فلزی که نیاز دارند، داشته باشند.

بازار آهن تهران کجاست؟

بازار آهن تهران تا مدت‌ها در منطقه مولوی و خیام قرار داشت که با توجه به این‌که این مناطق در مرکز شهر تهران واقع شده‌اند؛ فعالیت کارگاه‌های صنعتی و رفت‌وآمد ماشین‌های سنگین آلودگی و مزاحمت زیادی را برای ساکنان منطقه به‌همراه داشت. همچنین ترافیک سنگینی که در اطراف این منطقه ایجاد می‌شد و آلودگی صوتی ناشی از حرکت ماشین‌های سنگین، سبب نارضایتی ساکنان محلی و خریداران شده بود. تمام این دلایل موجب شد تا در دهه هفتاد شهرداری تهران تصمیم به جابه‌جایی بازار آهن تهران بگیرد و بازار آهن شادآباد را در منطقه ۱۸ و بازارآهن مکان را در بزرگراه آزادگان و در منطقه صنعتی تهران تاسیس کند.  علاوه‌بر آن، بازارهای دیگری نظیر بازار آن فروشان و بازار استیل تهران نیز به فعالیت در زمینه خرید و فروش محصولات آهنی و استیل پرداختند. شما می توانید با مراجعه به این بازار، قیمت انواع آهن آلات مختلف مانند قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی را بررسی کنید.

 

تاریخچه بازار آهن شادآباد

بازار آهن شادآباد

بزرگ‌ترین بازار آهن تهران بازار آهن شادآباد است که در منطقه شادآباد و در نزدیکی ورودی غربی تهران قرار دارد. به همین جهت این بازار موقعیت مناسبی برای حمل‌و‌نقل آهن‌آلات و عبور وسایل نقلیه سنگین دارد. روزانه افراد زیادی  بنا به دلایل مختلفی به این بازار مراجعه کرده تا برای خرید و اطلاع از قیمت انواع مقاطع آهنی ( قیمت تیرآهن، قیمت میلگرد، قیمت نبشی و …)، مصالح ساختمانی، آلیاژهای غیرآهنی و دستگاه‌های صنعتی اقدام کنند. اگر تصور می‌کنید که بازار آهن شادآباد تنها برای خرید محصولات آهنی توصیه می‌شود سخت در اشتباهید زیرا این بازار، انتخاب‌های متنوع و متعددی را در زمینه مصالح ساختمانی و ابزارآلات در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بهترین راه برای رسیدن به بازار آهن شادآباد تهران از طریق حمل‌ونقل عمومی است که شامل مسیرهای زیر می‌شود:

  • با خط ۳ مترو پس از رسیدن به ایستگاه نعمت‌آباد می‌توانید به وسیله اتوبوس‌های تندرو خط ۱۰ به محله یافت‌آباد رفته و از آن‌جا با تاکسی به بازار شادآباد بروید.
  • با خط ۴ مترو و در ایستگاه آزادی می‌توانید از طریق تاکسی‌های محله شادآباد و حسینی فردوس به بازار آهن برسید.
  • با خط ۲ مترو تهران در ایستگاه مترو صادقیه می‌توانید به راحتی از طریق اتوبوس‌های مسیر صادقیه به شادآباد، به این بازار برسید.

ساعت کار بازار آهن شادآباد

بازار آهن شادآباد به علت استقبال زیاد مشتریان از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر در روزهای شنبه تا پنجشنبه باز بوده و فروشندگان آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند. شما می‌توانید در این ساعت‌ها به یکی از بزرگ‌ترین بازارهای فروش آهن و ابزارآلات تهران مراجعه کرده و موارد مورد نیاز خود را خریداری کنید.

بازار آهن شاد آباد

بازار آهن مکان

بازار آهن مکان یکی دیگر از بازارهای مشهور فروش آهن در تهران است که به ‌نسبت قدمت کمتری نسبت به شادآباد دارد و در بزرگراه آزادگان، جنب پل صنیع خانی و در منطقه صنعتی قرار دارد. در این بازار تنوع محصول کمتری نسبت به بازار شادآباد وجود دارد؛ اما با این وجود بازهم محل مناسبی برای خرید انواع محصولات فولادی و آهنی به شمار می‌رود.

از نظر دسترسی، بازار آهن مکان وضعیت بهتری نسبت به شادآباد دارد و برای استفاده از ماشین شخصی با مشکلات کمتری مواجه خواهید بود. یکی از دلایل آن، قرار نداشتن این منطقه در محدوده زوج و فرد است و مورد دیگر، دسترسی به بزرگراه آزادگان است که رفت‌وآمد به مناطق مختلف تهران را ساده‌تر کرده است.

  کانال قیمت آهن مشهد

ساعت کار بازار آهن مکان

بازار آهن مکان یکی از مراکز اصلی تجارت و تأمین محصولات فلزی در منطقه است. این بازار مکانی برای خرید و فروش مواد اولیه آهن و فولاد مثل خرید آهن مشهد و محصولات مشتق شده آن‌هاست. ساعت کار آهن مکان برای مشتریان و تجار مهم است تا بتوانند زمان مناسبی را برای خرید و فروش محصولات خود در نظر بگیرند. بازار آهن مکان در روزهای شنبه تا پنجشنبه باز است و این روزها به عنوان روزهای کاری در نظر گرفته می‌شوند و مشتریان می‌توانند در این روزها به بازار مراجعه کنند. بازار آهن مکان در هر روز با ساعتی خاص شروع به کار می‌کند. به‌طورمعمول ساعت شروع کار آن ساعت ۸ صبح در نظر گرفته می‌شود، اما این موضوع ممکن است بسته به سیاست‌های بازار و نیازهای تجاری تغییر کند.

بازار لوازم ساختمانی شادآباد

لیست آهن فروشان تهران در آهن مکان

لیست آهن‌ فروشان تهران یک منبع ارزشمند برای افراد و شرکت‌ هایی است که به دنبال خرید و فروش محصولات فولادی در بازار آهن مکان تهران هستند. این لیست شما را از بنگاه‌ های آهن آلات فعال، در حوزه فروش آهن در تهران آگاه می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا پیش از انتخاب هر بنگاه فروش آهن، در مورد مقاطع فولادی قابل فروش در این بنگاه تحقیقات کنید و تصمیمات هوشمندانه‌ تری را برای خریدهای خود بگیرید.

شرکت پیشرو فولاد، مبتکران فولاد، اکسین فیدار، فولاد یاشار، فولاد سپهر ایرانیان، صنایع نورد گرم فلز، فولاد معین، تجارت فولاد، صنایع آذر گستر سدید، سپهر فولاد، ره آورد فولاد، فرنام فولاد و فولاد داتیس از جمله شرکت های بازرگانی معتبر آهن آلات در بازار آهن مکان هستند که شما می‌توانید برای خرید انواع آهن آلات به آن‌ها مراجعه کنید.

بازار استیل تهران

یکی از بخش‌های مهم بازار آهن شادآباد به فروش استیل و محصولات مرتبط به استیل متعلق است که بسیار پرطرفدار است. این بخش دارای چندین مجتمع تجاری بزرگ و مغازه‌های کوچک‌تر است و با نام‌هایی نظیر بازار استیل تهران، بازار استیل شادآباد و بازار استیل هفده شهریور نیز شناخته می‌شود. بازار استیل پارس امیر یکی از قدیمی‌ترین بازارهای استیل به شمار می‌رود که در آن خرید و فروش محصولاتی همچون آلیاژهای آلومینیومی، برنجی، برنزی و … انجام می‌شود. بخش دیگر، بازار استیل پارس غدیر است که بزرگترین مجتمع تجاری فروش استیل در تهران و ایران به شمار می‌رود. در پارس غدیر انواع مقاطع استیل مانند ورق استیل، لوله، پروفیل و … به فروش می‌رسد. در آخر مرکز فولاد استیل ایران قرار دارد که جدیدترین بازار استیل تهران است و در مجاورت پاساژهای پارس غدیر و پارس امیر احداث شده است. این بازار مرجع خوبی برای محصولات استیل به خصوص مواردی است که در دکوراسیون داخلی کاربرد دارند.

بازار آهن تهران کجاست

کدام بازار آهن تهران بهتر است؟

بازار شادآباد و آهن مکان هر دو محل فروش آهن‌آلات هستند اما تفاوت‌های عمده‌ای با هم دارند که دانستن آن‌ها کمک زیادی به شناخت بیشتر این دو بازار مهم خواهد کرد. برخی از این تفاوت‌ها عبارتند از:

  • بازار آهن شادآباد، از بازار آهن مکان قدیمی‌تر است.
  • در بازار آهن شادآباد، تردد ماشین‌های سنگین با مشکل مواجه است اما در آهن مکان، به‌دلیل خیابان‌های عریض امکان تردد آسان ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها فراهم است.
  • در بازار آهن مکان، فضا برای پارک ماشین‌ وجود دارد اما خیابان‌های باریک شادآباد، این امکان را به خریداران نمی‌دهد و مراجعین همیشه دچار مشکل پارک ماشین شخصی خود هستند.

برخی کالاها مانند لوله و محصولات استیل در آهن مکان بسیار کم است اما معمولا منابع بسیاری برای فروش تسمه در آنجا وجود دارد.

  • بازار آهن مکان علی‌رغم بعد مسافت، دسترسی بهتری دارد.

  خرید آهن آلات با چک

سخن آخر

با وجود اینکه امروزه افراد زیادی علاقه دارند تا با مراجعه به بازار آهن تهران به صورت حضوری محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند؛ توصیه ما به شما خریداران این است که برای صرفه‌جویی در زمان خود و به دست آوردن اطلاع بیشتر به سایت‌های آنلاین فروش آهن‌آلات مثل آهن‌رسان مراجعه کنید. سایت آهن‌رسان امکان مقایسه همه جانبه محصولات را همراه با قیمت لحظه‌ای برای شما فراهم کرده است. همچنین شما می‌توانید به صورت مستقیم با کارشناسان آهن‌رسان با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶ ☎) ارتباط برقرار کرده و قبل از هرگونه خریدی از مشاوره خرید کارشناسان ما بهره‌مند شوید و پس از اطمینان سفارشات خود را به‌صورت غیرحضوری و تلفنی ثبت کنید.

آدرس بازار آهن تهران

  قیمت پروفیل در خین عرب مشهد

سوالات متداول

بازار آهن تهران کجا قرار دارد؟

بازار آهن تهران در دو محل شادآباد و مکان قرار دارد.

آیا استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای رسیدن به بازار آهن تهران در شادآباد ممکن است؟

بله، شما می‌توانید از طریق مترو صادقیه، نعمت آباد و آزادی به این بازار برسید.

ساعت کار بازار آهن تهران چگونه است؟

این بازار در روزهای شنبه تا پنج شنبه و از ساعت ۹ تا ۱۷ فعال است.

 آیا بازار آهن شادآباد در تمام روزهای هفته باز است؟

بازار آهن شادآباد در تمام روزهای هفته به جز تعطیلات رسمی که تعداد فروشندگان کاهش پیدا می‌کند، باز است.

 آیا در بازار آهن شادآباد می‌توان محصولات سفارشی سازی شده را یافت؟

بله، برخی از فروشندگان در بازار آهن شادآباد امکان سفارشی سازی محصولات را برای خریداران فراهم می‌کنند.

اشتراک گذاری مقاله
20 پاسخ
  1. سلام و عرض ادب. چه تفاوتی داره بین اینکه آهن آنلاین از شما بخریم یا حضوری بریم بازار آهن تهران؟ اینترنتی با حضوری، قیمت یا سایر شرایط فرقی داره؟

    1. سلام و ادب
      با استفاده از سایت و خرید غیر حضوری در درجه اول در وقت و هزینه شما صرفه جویی میشه و می تونید کارهای بیشتری انجام بدید. البته ما برای مشتریان خود شرایط زیادی برای سهولت در تامین در نظر گرفیم و معامله رو آسون تر کردیم.

      1. چطوری می تونم سفارش ثبت کنم؟ و شرایط ارسال به چه شکل هست؟‌ صرفا مشهد و تهران ارسال می کنید یا برای شهرستان هم ارسال دارید؟

        1. مقصد بار هرکجا که باشد ما امکان ارسال به تمام نقاط کشور را داریم. برای ثبت سفارش راحت ترین راه همین سایت و بخش ارسال درخواست یا استعلام فوری قیمت هست. در ادامه کارشناسان فروش و بازرگانی همراه شما هستند و پیگیری تا تحویل بار را انجام می دهند.

  2. درود و ارادت به مجموعه آهن رسان، من قصد خرید ورق آلومینیوم دارم آیا از این ورق کارخانجات مختلف دارید؟ از کجا قیمت ها رو ببینم؟

    1. درود بر شما دوست عزیز. هم داخلی و هم وارداتی داریم. لطفا تماس بگیرید قیمت های روز اعلام می شود

  3. برای خرید ورق بازار شاد آباد بهتر است یا آهن مکان؟
    آیا ورق از شما بخریم با همان قیمت ها می فروشید ؟
    هزینه ارسال؟؟

    1. بازارای شادآباد و آهن مکان هر دو محصولات فولادی و اهنی مورد نیاز صنایع را تامین می کنند در مورد ورق بر اساس اینکه چه نوع ورقی و به چه مقداری نیاز داشته باشید ممکن است هر دو بازار و یا یکی در همان زمان مناسب تر باشد. هزینه ارسال و باربری به عهده شما هست. در مورد قیمت محصولات هم طبق نرخ بازار ارائه می شود

  4. سلام تشکر بابت اطلاعات کامل. ما چه سفارشات خرد و چه عمده خرید داشته باشیم، بجای بازار آهن تهران می تونیم از شما سفارش بگیریم؟ یا صرفا سفارشات عمده را ارسال‌ میکنید؟

  5. احتراما سفارش از سایر استان ها به غیر از تهران و مشهد را هم رسیدگی می کنید؟ شرایط و هزینه های ارسال به سایر استان ها به چه شکل هست؟ درمورد میزان تناژ بار ارسالی هم توضیحات لازم را بفرمایید.
    با تشکر

    1. بله سفارشات به همه نقاط کشور ارسال می شود. هزینهارسال بار به عهده مشتری است و میزان بار نیز به هر مقداری که مشتری بخواهد انجام می شود.

  6. سلام. وقت بخیر .پروفیل و قوطی ساختمانی به ابعاد ۰.۹*۰.۹ *۰.۱۵ موجود دارید ؟آیا شاخه ای هم فروش دارید؟آیا از فولاد سرد نورد (ورق روغنی ) هستند؟

    1. بله لطفا شماره تماس خود را در قسمت چت سایت یا از طریق فرم صفحه اصلی برای ما ارسال کنید. همینطور شما می تونید تماس بگیرید.

  7. سلام. هر محصولی که در بازار آهن شاد آباد به فروش می رسد را شما موجود دارید؟ ثبت سفارش و ارسال بار به چه شکل است؟

    1. بله همه محصولات را می توانیم برای شما ارسال کنیم/ برای ثبت سفارش لطفا از طریف صفحه اصلی سایت، ایمیل، تماس تلفنی یا از طریق ارسال پیام در واتساپ و تلگرام اقدام نمایید

  8. درمورد فعالیت در بازار آهن تهران شاد آباد، محدودیتی برای ورود یا شرایط خاصی برای خرید و فروش وجود دارد؟

    1. اگر منظورتان این است که از بازار آهن خرید کنید، محدودیتی وجود ندارد ولی اگر منظورتان این است که در آنجا فروش داشته باشید بهتر است از طریق مراجع و صنف های مرتبط اقدام کنید

  9. درود. بنده قصد خرید از بازار آهن شادآباد برای اولین بار را دارم… توصیه شما چیست که فروشنده ها سرمون کلاه نذارن؟

    1. درود. معمولا آهن فروش های این بازار محصولات اصل و استاندارد ارائه می دهند و قیمت ها متعارف هستند. اما شما می تونید محصولی که می خرید رو آزمیشگاه ببرید و از کیفیت و صحت اون مطمئن بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *